poniedziałek, 13 grudnia 2021

Świąteczny pop-up-box – kartka 1


 Witam ..... po bardzo długiej przerwie.

Życie pisze takie scenariusze...... i tak zleciał ponad rok. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej 😄.

 Ostatnio robiłam kartki świąteczne podczas zabawy na live (wolę polską nazwę - warsztaty, spotkanie - odmiana angielskich nazw doprowadza mnie do czarnej rozpaczy) - organizowanych
przez Paper Heaven papers na fb pod nawą ,,Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven".
W ramach przedświątecznej zabawy ma powstać 10 kartek.
Prowadzącą jest  Gosia Metryka, która świetnie wszystko tłumaczy.
 Do zabawy można było nabyć kity, ale ja, jak to ja  - zaskoczyłam po czasie 😭, normalka  i teraz lecę
na oparach - zapasach 😃😁


Kartka 1 to pop-up-box

- do jej zrobienia wykorzystałam inne kolekcje Paper Heaven papers – zresztą bardzo lubię ich kolekcje:

- ,,Królewskie wesele” 03
- ,,Gwiazdka z nieba” 05
- ,,Witaj św. Mikołaju” 02 – choinki
- paski papieru ,,Tajemniczy ogród” – paprocie
- paski papieru i ,,Świąteczna historia” 01 – choinki
- ,,Jesienne liście’’ 01 – choinki


No i wyszło mi coś takiego!!!



Pozdrawiam   Basia 😀



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczna kartka z rozdarciem - kartka 10

Ostatnia kartka  podczas Świątecznego kartkowania z Paper Heaven. I pociągnęło mnie do niebieskich poinsecji .... Kolekcje, które wybrałam t...