czwartek, 16 grudnia 2021

Świąteczna DLka w leśnym klimacie - kartka 3

Świątecznie, ale leśnie ..... no przecież święta to nie tylko miasto, miasteczka, wioski, ale i natura....😀

Ja korzystałam z kolekcji:
- baza craftowa z zakładką
- Wigilia w lesie 04 - zielone deski
- chyba Wiek niewinności (karteczkę z opisem wcięło, jak robiłam kartkę 😭😭😭) i napis
- szyszki - chyba modrzew??? 😏, różne inne dary natury, postać reniferka - dostałam kiedyś  - wiedziałam, że nadejdzie czas i się przyda!!!, moje kwiatki foamiranowe!,
- pochlapałam farbami akrylowymi - białą i zieloną, pomazałam gessem - taki śnieg miał wyjść
i ...... tak to wygląda:

Moja leśna

Pozdrawiam  Basia

1 komentarz:

Świąteczna kartka z rozdarciem - kartka 10

Ostatnia kartka  podczas Świątecznego kartkowania z Paper Heaven. I pociągnęło mnie do niebieskich poinsecji .... Kolekcje, które wybrałam t...