poniedziałek, 31 grudnia 2018

Kolory zimy

Hej
Witam gorąco w ostatnim dniu starego roku!!
Ja to chyba shogun jestem. Od dwóch tygodni piszę posta, a wyszedł mi dopiero w Sylwestra!!!
No cóż, słucham muzyki i pilnuję mojego piesia - strasznie boi się wystrzałów.
W kolorach zimy powstał wazonik lub pojemnik na przybory. Do wyboru.... hi, hi...





Praca powstała w tych kolorach inspirowana barwami fotografii, którą znalazłam na blogu Snip Art - Pracownia Artystyczna. Zgłaszam ją na wyzwanie nr 46.


Aktualne wyzwanie / Current challenge


Życzę Wszystkim szampańskiego i udanego Nowego  Roku 2019!!!
Basia

1 komentarz:

Świąteczna kartka z rozdarciem - kartka 10

Ostatnia kartka  podczas Świątecznego kartkowania z Paper Heaven. I pociągnęło mnie do niebieskich poinsecji .... Kolekcje, które wybrałam t...