niedziela, 30 września 2018

Wakacyjne wspomnienie

Wrzesień się kończy, a ja nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał...
Co jakiś moment w wolnej chwili (sporadycznie ) wracam do letnich wspomnień...
Dużo nie było, ale zawsze coś! Latem bardzo często grałam z dzieciakami  ...nie ze wszystkimi...komputer wygrywał - niestety - w  kometkę lub jak kto woli - badmintona.
Mecze były zażarte - pomimo upału!! W rezultacie dwa komplety - przestały istnieć!!! o zgrozo!!
No cóż, tak bywa .... :-/  Kometki prawie wylądowały w koszu - ale jak to ja - a może coś się da zrobić, no pamiątka przecież!! Leżały ze dwa tygodnie, aż mnie naszło..... i powstało takie coś - pamiątka wakacyjna!!!

Użyłam różne materiały, media - gesso czarne, gaza mgiełki, farby akrylowe, woski, muszelki, tekturki, resztki po tekturkach, lotkę do badmintona, własnoręcznie zrobione kwiatki z foamiranu, tasiemki, nawet skorupki po pistacjach, które pomalowałam farbą akrylową i potarłam woskiem - co by kamyczki były ładne!

 Tak wygląda w zbliżeniu:

Zgłaszam ją na wyzwanie

Banerek do zabrania:
 http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2018/09/wyzwanie-na-wrzesnien-wakacyjne.html

 Pozdrawiam wakacyjnie
Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świąteczna kartka z rozdarciem - kartka 10

Ostatnia kartka  podczas Świątecznego kartkowania z Paper Heaven. I pociągnęło mnie do niebieskich poinsecji .... Kolekcje, które wybrałam t...